19:34 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اقساط وام

لزوم ورود سازمان بازرسی به معاملات کارگزاری بانک شهر
پایگاه خبری راد: رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران از سازمان بازرسی شهرداری تهران خواست که به موضوع کارگزاری‌های بانک شهر وارد شود.
این سپر جلوی تحریم ایران را می‌گیرد؟
پایگاه خبری راد: وزیر جهاد کشاورزی مهم‌ترین مشکل کشت گلخانه‌ای را کمبود تسهیلات دانست و گفت: نبود آب دومین مشکل گلخانه‌هاست در حالیکه باید آب بیشتری به گلخانه‌ها اختصاص یابد.
واکاوی وام ۳۰ ساله خرید مسکن
پایگاه خبری راد: دو کارشناس اقتصاد مسکن معتقدند پیشنهاد افزایش تسهیلات خرید تا رقم ۳۰۰ میلیون تومان جدا از این‌ که دیر ارایه شده، تاثیر چندانی در تعادل بخشی به بازار مسکن نخواهد داشت و بهتر است مشوق‌هایی از این دست به بخش عرضه اختصاص یابد.
خط دوم انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی از نیمه دوم سال جاری کلید می‌خورد
پایگاه خبری راد: رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن خط دوم انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی از ایران از نیمه دوم سال جاری خبر داد و بیان کرد: حدود ۸۰۰ یورو برآورد اولیه هزینه این خط انتقال است که ۲۵۰ میلیون متر مکعب آب را انتقال خواهد داد، ضمن آنکه شرکت خط انتقال دوم از چند روز آینده تشکیل خواهد شد.
سرنوشت طرح «نصب مولدهای خورشیدی در خانه مددجویان» چه شد؟
پایگاه خبری راد: درحالی که کمیته امداد امام خمینی(ره) در یکی از طرح‌های اشتغال‌زایی سال گذشته تحت عنوان «نصب مولدهای خورشیدی در خانه مددجویان» به دنبال کمک به معیشت خانوارهای تحت پوشش به ویژه برای خانوارهای زن‌سرپرست یا سالمند بود، نوسانات ارزی و شرایط جدید اقتصادی این طرح را با رکود و عدم صرفه اقتصادی رو به رو کرده است.
شرایط و نحوه ثبت نام وام ضروری بازنشستگان
پایگاه خبری راد: ثبت نام وام ضروری بازنشستگان که از اول شهریور شروع شده، تا آخر این ماه ادامه دارد و به ۴۰۰ هزار نفر تعلق می‌گیرد.
وام فقط ۲۶ درصد قیمت خانه را پوشش می‌دهد
پایگاه خبری راد: در حال حاضر با توجه به میانگین قیمت مسکن، تسهیلات ۱۶۰ میلیون تومانی زوجین حدود ۲۶ درصد قیمت یک واحد ۶۰ متری را در شهر تهران پوشش می دهد.
خیز عربستان برای تبدیل‌شدن به بزرگترین صادرکننده‌ برق خورشیدی/راهکار تامین‌ کمبود 1500 مگاواتی
پایگاه خبری راد: عضو هیات مدیره انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران، عدم پذیرش قرارداد خرید تضمینی به عنوان ضمانت بازپرداخت اقساط و تاخیر در پرداخت بهای برق نیروگاه‌های تجدیدپذیر را که با سرمایه‌های خارجی ایجاد شده‌اند، از چالش‌های این حوزه دانست و گفت: این در حالی است که کشور عربستان به عنوان بزرگترین تولیدکننده برق درصدد است تا سال 2050 به عنوان بزرگترین صادرکننده برق تجدیدپذیر شود.
شمارش معکوس برای ثبت قراردادهای کار
پایگاه خبری راد: مهمترین عناوین خبرهای این هفته حوزه کار و تعاون به تخفیف ۳۰ درصدی به تعاونی‌های خوش حساب، رونمایی از سامانه جامع روابط کار و اعلام تعرفه ثبت‌نام و حل مشکل متقاضیان وام دارای چک برگشتی اختصاص داشت.
آنچه اوضاع ارز را به اینجا رساند
پایگاه خبری راد: معاون اسبق ارزی بانک مرکزی با تشریح عوامل موثر در ایجاد شرایط موجود برای حوزه ارزی گفت: عملکرد جزیره‌ای و ناپیوسته دستگاه‌های تاثیرگذار در اقتصاد کشور به افزایش تقاضای ارز دامن زده و منابع ارزی را هدر داده است. مجموعه‌ای از عوامل، نظامی را ساخته که ما در آن نه بر منابع ارزی و نه بر منابع ریالی کشور مدیریت مؤثر نداریم و در این حالت ارز و ریال در غیاب یک فرماندهی واحد و سنجیده، هر کدام مسیر خود را می‌روند و بحران ساز می‌شوند.
متقاضیان وام اشتغال که چک برگشتی دارند بخوانند!
پایگاه خبری راد: معاون وزیر کار درباره آن دسته متقاضیان وام اشتغال روستایی که به دلیل داشتن چک‌های برگشتی و بدهی سررسید شده، موفق به دریافت وام اشتغال نشدند، توضیحاتی ارائه کرد.
کلید واژه شعار امسال اعتماد است/نیازمند یک آشتی ملی بزرگ هستیم
پایگاه خبری راد: رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد با تاکید بر این که کلید واژه تحقق شعار سال یعنی حمایت از کالای ایرانی اعتماد است، تصریح کرد: یک آشتی ملی بزرگ چه در داخل سیاسیون و حکومت و مردم و چه اقشار گوناگون اعم از غنی و فقیر و کارگر و کارفرما باید به وجود آید تا اعتلای کشور و رشد و توسعه اقتصاد و ارتقا کیفیت کالاهای داخلی و رقابت پذیر شدن تولیدات داخلی دغدغه همگانی شود.
کسب و کارهایی که وام دریافت می کنند
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه کارگران قراردادی به متقاضیان وام روستایی پیشنهاد کرد کسب و کار مورد نظرشان را در قالب شرکتهای تعاونی یا سهامی دنبال کنند. او رعایت سود پایین تسهیلات و مهلت زمانی در بازپرداخت اقساط را خواستار شد.
تخلف کاسپین در جریمه وام‌گیرندگان
پایگاه خبری راد: مشتریان کاسپین که برای پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی خود به شعب مراجعه کرده‌اند در مواردی با الزام شعب نسبت به پرداخت جریمه تاخیر مواجه شدند. این در حالی است که بر اساس بخشنامه‌ای که کاسپین اعلام کرد هیچ مشتری‌ نباید در فاصله تیرماه تا نیمه آذرماه امسال جریمه تاخیر پرداخت کند.
شرایط واریز اقساط وام "فرشتگان"/سود طبق قرارداد
پایگاه خبری راد: افرادی که از تعاونی منحله فرشتگان تسهیلات دریافت کرده بودند اکنون امکان واریز اقساط طبق شرایطی برای آنها در موسسه کاسپین فراهم شده است.